Mo7trfenConquer
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Mo7trfenConquer

شروحات كونكر

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ملاين وكبس عندنا وبس

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Mostafa A.Mohmed
Admin
Mostafa A.Mohmed

المساهمات : 71

ملاين وكبس عندنا وبس Empty
مُساهمةموضوع: ملاين وكبس عندنا وبس   ملاين وكبس عندنا وبس Icon_minitime1الخميس مايو 28, 2015 11:25 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا عامل الموضوع دا علشان الناس تكسب منو لكن
هيكون عوزو صبر شويه لحد لم تكسب منو واعدكو انكو هتكسبو جامد اوى
فى الاسبوع يعنى فى الاسبوع يدخلك بى 300مليون
الطريقه الاول :
هى انت تعمل ايميلات مونكات وتجبلهم استف +6 حلوه وتلفل وتنزل ولو فى اليوم
بتنزل5 يعنى 5ديبى و5جميات سوبر يعنى 30مليون فى يوم اضربهم فى 7 ايام هيطلع210مليون
دا من طريقه واحد بس
الطريقه التانى:
طبعا كلنا عارفين السنيك
ودا شرح ازاى تروح http://www.netawei.com/showthread.php?t=1090
انت لو معاك ايميل ارشر +5 سيبو من 12لحد7 الصباح هناك دى نصيحه منى ويكون ربيون
علشان لو حد موتو يموتو وكمان من الساعه 12لحد7 الصباح ممكن يجيلك 5مليون او 1.2مليون
وساعات ديبى انا مجرب كل دا والله
الطريقه التالت:
طبعا كلنا نعرف السكى باس وبدى الجوايز بتاعتها
جميات سوبر و1ممليون وصول وحاجات من دا
ممكن لو معاك ايميلات كتير دخل اعملها من12لحد6 علشان المكان بيكون فاضى
ولو انت مثلن معاك 20 ايميل وجالك 15ايميل جالهم 1مليون يعنى 15مليون فى يوم فى 7ايام هيطلع 105مليون
لكن طبعا كل دا حظ
الطريقه الرابع:
روح الصادل جمعلك فى اليوم على الاقل 2حصان +5 على كام حصان +3 هتكسب منها
انا عندى من الساعه 2افجر لحد 6بيكون فاضى بعد كدا الاوتو فى اى بى بيجو
لكن انا فى درسه مش بجمع دلوقتى خلاصه لكن فىى الاجازه هرفع +8 من كل دا انشالله
الطريقه الخامس:
ارض الميتور اعملك ارشر محترم +5 وكوس الفل 120 +5 2سوكت وجيب معاك تكونه بتاع مهمه الفل 60 علشان لم الشنطه تملى ترجع تعمل لفات وتروح تانى ممكن لو عملت 200اسكول فى اليوم يعنى 30مليون او20مليون فى ال7ايام يبقا 210مليون
الطريقه السادس:
مهمات التون الى بره دى ساعات لم ضربه الحظ اوى بديك استنيتا +2 او حصان +2 او جميات جلروى او سندر ايلت او ديبى يعنى لو معاك 20 ايميل ادخل بيهم انا معى 25اييمل منهم 5سكند جالى كل واحد استنى +2 وفى يوم جالى سندر ايلت
وانا اوعدكم انى هنزل كل شرح بتاع ايه مهمه تنزل انشالله
الطريقه السابعه:
التجاره طبعا انتو بتعرفو تجاره لكن عوزوينى بردوه نعلم الى مش بيعرف وانا عوزو حد منكو يعمل موضوع عن التجاره ويكتب اسعار الحاجه علشان الناس التانى تفهم ازاى انا مثلن بيجب الديبى بى 4مليون وببيع بى 5مليون وبشترى كرباك سوبر +5 -1 بى 20مليون وابيعو بى 35 مليون
الطريقه الثامنه:
ادخل الكبشر وحاول على اقد لم تقدر تخد مركز من المركزال10 الى فى الجليدى واحسنلك ادخل مع الجليدى الى بيخد مركز اول وبيكون بيدخل كروس كبشر علشان هيرمى بى 400مليون لم يخد مركز فى الكروس انا الجليدى الاول عند رمه اقبل كدا 600مليون و20الف كبس ومخرجش حدا اليوم دا انا كانت نايم ههههههههههههههه
الطريقه التاسعه:
السكند اعمل ايميل ارشر +5 واشحن فى اى بى من ايه حد لكن تكون ضامنو وطبعا هتشحن بسهول علشان كل الى فوق دا هديك فلوس تعمل استف انت تشحن تخلى اوتو هيلم حاجات سكند وحاجات مهمه النيجا يعنى هطلع بى مصلاحتين ال10 ورده نيجا بى 500الف ممكن تجمع انت ورده كتير غير ال120حاجات سكند بى 10مليون يعنى مكسب حلوه منها او لو انت فاضى سيبو اوتو من 2الفجر او 3لحد7الصباح وبيكون المكان فاضى وانت الى بتجمع
الطريقه العشره :
ادخل الاخطبوط بيكون فى معاد بليل الساعه 10.30 لحد 11.30 ومن الساعه 6.30 لحد 7.30 الصباح ادخل وموت والوحوش العاديه هتوقعلك سرفر وعادى وممكن جولد هتكسب فى اليوم 2مليون او ايه حاجه واحسنلك حاول تجمع فى اليوم 6لوترى 3الصباح و3بليل وحوشهم لم تلقى الناس عامل تكسب كتير ادخل بى كل الى معاك مهيكون بلاش لكن هو بيشترو بى كبس
الطريقه ال11:
اعمل جميات سوبر توستر دا الموضوع دا هيوريك كل حاجه
http://www.netawei.com/showthread.php?t=4819
تعمل الجميى سوبر بى6.6مليون وبعها بى 7.5او8مليون وممكن مره وانت بضرب ال7جميات بيجليك 1سوبر توستر على طول والله انا طلعت معى 1توستر عملت فى يوم واحد 2توستر بى 6.6مليون وبتعهم بى 15مليون دى فكره حلوه اوى والله
الطريق ال12 والاخيره :
اعملك استف حلوه ولم اصحابك واعمل تيم الفل 130 او120 او 100او99 وادخلو معه بعد الاسيكل والتيم بكا والحاجات دى هيطلع مكسب حلوه منه
واحسنلكو مدخلوش لوحدكو الوحد لازم ينجح بمساعده اصحابو مش لوحدو ملاين وكبس عندنا النتاوى
وشكرا ليكو وياريت يكون موضوع حلوه لكن الموضوع دا ممكن لو وحد ركز فى وقرر انو هيعملو من قلبو ممكن ف الاسبوع يجمعلو 500مليون وممكن يرفع +8
https://mo7trfenconquer.forumegypt.net
mohamed2020

المساهمات : 1

ملاين وكبس عندنا وبس Empty
مُساهمةموضوع: رد: ملاين وكبس عندنا وبس   ملاين وكبس عندنا وبس Icon_minitime1السبت مايو 13, 2017 1:45 am

ممكن شرح الطريقه الثالثه بتاعت الكى باس

ملاين وكبس عندنا وبس
صفحة 1 من اصل 1